2015. augusztus 26., szerda

Díj #2 - Díjtorpedó indul! :D

Köszönöm a díjat Lorena Whitenak, a Halálhoz viszel c. blog írójának!


Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj a jelölő 11 kérdésére
- Írj 11 kérdést
- Küld el 11 embernek

11 dolog rólam
  1. Szeretem a varjúkat
  2. Utálom az évfolyamtársaimat - de, ha az évfolyamtársaim varjúk lennének, akkor szeretném őket
  3. Most éppen azt írom, ami éppen az eszembe jut
  4. Éppen szőlőt eszek... nyammm... nyammm... 
  5. Csináltam magamnak narancsszörpöt, de nem ittam belőle sokat :( 
  6. Nem vagyok egy jó tanuló, és irodalomból hármast kaptam (azt hiszem). 
  7. Szoktam körmöshöz járni. Múltkor géllakkot tetettem fel a körmömre, de hamar lejött, mert az anno felrakott műköröm miatt nem tapad rá a lakk rendesen a körmömre - sad story
  8. Imádok vásárolni, ha végtelen pénzem lenne, akkor tuti az egész életemet egy plázában tölteném
  9. Olyan kevés könyvet olvastam el eddig, hogy szinte szégyellem magamat miatta, viszont mostanában megszerettem olvasni, így szerintem nemsokára egy szobányi könyvet gyűjtök össze
  10. Nem szeretem a pdf könyveket :/ 
  11. Szoktam az avontól rendelni (már eskü nem tudom, mit írjak :'D)
11 válaszom 

  1. Te hogy fogadnád, ha megtudnád, hogy cukorbeteg vagy? Ezen már elgondolkoztam sokszor. Az igazat megvallva én rettegek ettől a betegségtől (ezért sem akarom tudni, mennyi a vércukorszintem), szóval valószínűleg kikészülnék. De nem lenne vészes, egy-két hónap múlva ugyanúgy élném az életemet, mint eddig, és elfogadnám, hogy naponta többször injekcióznom kell magamat + nem ehetek akármit. 
  2. Szereted a Violettát? Ha igen ki a kedvenced? Ha nem, miért? Az első rész első felét láttam, mivel addig bírtam nézni, szóval azt kell mondanom, hogy nem lopta bele magát a szívembe. Bár én már eleve kinőttem az ilyesmiből. 
  3. Ki a kedvenc YouTube gurud? Móni szépségvilágát néha napján nézem, de nagyon nincs kedvencem. 
  4. Ha választanod kellene a gyümölcsöt, vagy a sütit választanád? Süti *-*. De kizárólag a vitál food-tól rendel, kalóriaszegény süti lehet a választottam. 
  5. Volt már balesetesed? Komoly balesetem még nem volt hála istennek, csontot se törtem, mindössze hét éves koromban repesztettem el sikeresen a karomat. 
  6. Szerinted az emberek miért tartják fontosnak, hogy tökéletesek legyenek? A középkori életfelfogás, és a Biblia szerint az emberek a mennyországba vágyakoznak, ami ugye tökéletes, így mindenáron a hibátlanságért küzdenek, hogy megteremtsék az itteni mennyországot, csakhogy ez lehetetlen. Egyébként ha a személyes véleményem érdekel, szerintem a média nagyon tömi az emberekbe a dolgot. Például megnyitok egy spinnin records videót, és benne tökéletesnek beállított, szilikoncsöcsű-és szájú hölgyemények vannak. És emellett reklámozzák, hogy fogadjuk el magunkat olyannak, amilyenek vagyunk. Szánalmas. 
  7. Ki a kedvenc színészed? Tom Hiddleston <3 favorit
  8. Kutya, vagy macska párti vagy? Továbbra is kecske. 
  9. Ha egy sivatagba lennél a házi kedvenceddel, és találsz egy bögre vizet, megiszod, vagy odaadod az állatnak? Elosztanám vele. 
  10. Honnan jött az ötlet a blogod történetéhez? Az előző díjamba volt egy ugyan ilyen kérdés, így onnan idézném a válaszomat: "Hmm... nem tudom melyikre irányul a kérdés, így vegyük példának az Azt ígérted...-et. Sehonnan. Akármilyen hihetetlen is, én nem kimondottan szeretem az ilyen történeteket. Viszont kötelező volt írnom egyet, mivel a gyakorló fázisba ez is beletartozik."
  11. Szereted a horror filmeket? Imádom őket, de kizárólag csak a pszycho témájúakat <3

11 kérdésem 
  1. Mit tennél, ha varjú lennél és egész nap kárognál? (Imádom a varjúkat ^^) 
  2. Az alábbi stílusok közül melyikek illenek rád: swag, hipster, punk, rocker, emo avagy az átlagos lány? 
  3. Ha írnod kéne magadról egy regényt, akkor az miről szólna? Melyik fontosabb eseményt ragadnád ki az életedből, és írnád meg? 
  4. Álmaid férfija/nője hogyan néz ki? (Ne egy hírességet hozz fel!) 
  5. Vajon milyen lehet a te őrangyalod? Hogyan néz ki? Milyen ruhát visel? Milyen a személyisége? Férfi-e vagy nő? Hogyan viszonyul hozzád?
  6. Képzeld el, hogy egész életedben nem talál rád az őszinte szerelem, ám egy nap eléd állít egy csúnya, erősen túlsúlyos, nem éppen álompasi/álomnő jellegű fiú/lány, és szerelmet vall neked tiszta szívéből. Mi lenne? Viszonoznád az érzéseit, vagy hagynád a búba? Vagy inkább élnél egyedül örökké? 
  7. Megint csak képzeld el: egészen eddig biztos voltál a nemi identitásodban, ám egy váratlanul felbukkanó lány/fiú teljesen felkavarja az érzelmeidet. Olyan erős szerelmet érzel iránta, mint még soha senki iránt. Mi lenne? Elfogadnád a dolgot, vagy harcolnál ellene? Bevallanád a lánynak/fiúnak az érzéseidet, vagy elhallgatnád? Szólnál a szüleidnek? Vajon ők mit szólnának? 
  8. Meglovagolnál-e egy kecskét? (Random kérdés xd) 
  9. Az alábbiak közül hol élnél a legszívesebben, és miért? Manhattan (NewYork), New Orleans, Dallas, egy japán kisváros, egy angol kisváros, egy francia kisváros, egy amcsi kisváros 
  10. Mi a véleményed az illuminatiról? (Amúgy 10x10=100 - mivel tíz kérdés, tíz válasz; 100x6=600 - mivel a kérdés szó hat betűből áll, és jelenleg én kérdéseket teszek fel; 10+1=11 - azért +1, mert egyetlen egy díjam van eddig; 11x6=66; 600+66=666 ILLUMINATI *----*)

 Jelölteim 
  1. DiinekTami xx-nek és Amas Hopelessnek, a két csodálatos olvasómnak. 
  2. Riri Nordnak 
  3. Calissának
  4. Aux Elizának

5 megjegyzés:

Layout by Breath